سوالات متداول

سوالات متداول

هزینه ها بر چه ساس برآورد می شوند ؟

تمام هزینه با استفاده از سیستم هوش مند بر اساس میزان ساعت کاری و نیاز های پروژه محاسبه می شود ، هزینه حدودی آن را می توانید از بخش کاربری براورد کنید .

امکان بازگشت وجه پرداخت شده هست ؟

اگر وجه مورد نظر مربوط به پروژه می باشد و هنوز پروژه آماده ی تحویل نبوده و همچنین قبل از 7 روز درخواست دهید ، با توجه به بند های قوانین قابل بازگشت می باشد ولی اگر فاکتور های جداگانه باشد ، خیر قابل بازگشت نیست.

امکان عقد قرارداد برای پروژه هست ؟

بله ، حداقل مبلغ پروژه در قوانین مشخص شده است.

به دلیل تخلف،پروژه لغو شده و پنل من مسدود شده ، امکان بازگشت وجه یا ادامه پروژه هست ؟

طبق قوانین ، خیر !

گارانتی محصولات به چه صورت می باشد ؟

برای پروژه هایی با مبلغ مشخص شده (قابل مشاهده در بخش قوانین) بوده که برای آن کارت صادر خواهد شد و شرایط آن بر روی کارت نوشته شده است ، همچنین با توجه به شرایط ،سیستم شما در صورت عیب فنی قابل تعمیر خواهد بود.

هزینه سیستم من کمتر از مبلغ مشخص شده برای گارانتی می باشد،درصورت عیب پیدا کردن تعمیر نمی شود ؟

بستگی به شرایط توافق نامه دارد و ممکن است بدون گارانتی ، طبق شرایط قرارداد به صورت رایگان عیب یابی شود.

هزینه پروژه من کمتر از مبلغ لازم برای گارانتی است ، می توان آنرا گارانتی کرد ؟

بله ، با پرداخت کسری آن می توانید سیستم خودرا گارانتی کنید.

هزینه دامنه پرداخت شده اما چیزی دریافت نکرده ام !

سیستم برای شما یک ایمیل تاییدیه ارسال خواهد کرد که باید آنرا Approve کنید ، اگر آنرا دریافت نکرده اید با شماره تماس مجموعه تماس بگیرید تا مشکل شما در سریع ترین زمان حل شود.

پروژه من در اثر عدم پرداخت فاکتور لغو شده،امکان شروع مجددا آن هست ؟

با پرداخت خسارت و درصورت داشتن شرایط (قوانین مطالعه شود) امکان شروع مجدد خواهد بود.

دامنه ای خریداری شده،امکان بازگشت وجه یا تغییر پسوند یا نام آن وجود دارد ؟

با توجه به شرایط و قوانین امکان پذیر نمی باشد.